Horgászblog

AMIKOR A SOK AMÚR KÖZÜL KELL SZELEKTÁLNOD A PONTYOKAT

AMIKOR A SOK AMÚR KÖZÜL KELL SZELEKTÁLNOD A PONTYOKAT A pünkösdi hosszú hétvégét töltöttük együtt egy korábban horgásztóként üzemelő régi 6 hektáros kavicsbánya tavon, melyet 10 éve nem horgásztak. A cél a régi „őslakos” pontyok fogása volt ,melyet nehezített,hogy...

Július elején  indultunk az egy hetes horgásztúrára a CARP DREAM LAKE  volt kavicsbánya tóra. A vízterületen rengeteg törést és púpot találtam, ezért 3 helyet jelöltem meg vízmélység és mederkeménység szerint. Alapozó etetésnek X-CLASS – RÁK és VÉRES KAPELÁN – RÁK...

Nem titkolt szándékunk volt ,hogy olyan délre eső nagyhalas horgásztavat keressünk mely horgászható a téli hónapokban is. TRIBALJ víztározó a horvát tengerparthoz leérkező autópályán nagyon jól megközelíthető,mintegy 10 km-re található a tengertől 12 km-re Selce...

Július,augusztusra nem terveztem hosszabb horgásztúrát ,de mégis csillapítsam horgászat utáni  vágyam   ellátogattam egy lakhelyemhez közeli homokbányatóra! Egy gyors 30 órás horgászatra!  60 méterre előttem  találtam a mederben egy  homokpadkát és ezt dobáltam!  ...

48 órára meglátogattam a Békés megyében található Szénás Carp bányatavat. Nem túl nagy tó kevés hellyel . Reggeli rekkenő hőségben értünk le  a tóra! Tábor állítás után csónakba pattanva azonnal a megfelelő horgászhelyeket kerestem! Találtam is megfelelőnek vélt...

Úgy döntöttem célba veszek  néhány nagyobb tokot, ezért is esett a választásom a Szászpa horgásztóra. Reggel nyitásra érkeztem és elfoglaltam a helyemet a tó közepén található 14es álláson. Parttól 3m-re alakítottam ki az egyik etetésem ,mely halibut pelletből állt. A...

Húsvéti hosszú hétvégét és a jó időt kihasználva három éjszakás túrán vettünk részt Győrfi Dénes barátommal a szálkai víztározón. Mivel tudtuk, hogy rengetegen lesznek kint ezért a tó mélyebbik részén pecáztunk még annak tudatában is, hogy ilyenkor inkább a sekély...

Nyitásra érkeztem és el is foglaltam a helyemet az 1es tavon ami kifejezetten darabosabb halakkal lett betelepítve. A tó középső részére esett a választás. Erre a túrára 2fajat csalit hoztam magammal. Mikbaits   Meteora és a BigB-t. BigB egy fél pop uppal kikönnyítve...

3 napos Nagyrédei túrámat márc.14-én kezdtem meg. Többször volt szerencsém ezen a csodálatos vízen horgász. A tó adottságait és az időjárást nézve a 7es állásra esett a választás. Gyors pakolás után csalizás és irány a víz. Balogh Zoli barátom helyismeretére...

bővebben

RÓLUNK

A horgászt szeretete gyerek koromra nyúlik vissza ,mely mára már nem csak hobbim, de munkám is lett, mint horgászturizmus szervezése. >>>

KAPCSOLAT

Email: info@berekhorgaszpark.hu

Telefon: 20/944 9584

Cím: 9361, Hövej Napsugár u. 25.

2018 Mikbaitsfishing.hu Webáruház Minden jog fenntartva! Nyilvántartásba vételi szám: 1111/2018